loading...

خرید بک لینک تضمینی و ارزان قوی و با کیفیت

بازدید : 257
جمعه 17 ارديبهشت 1400 زمان : 22:03

خرید بک لینک تاثیر زیادی در افزایش فروش یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد. اگر در وبسایت معتبر ، مطمئن و با بازدید قابل قبول لینکی ثبت کنید ، علاوه بر اینکه رتبه سایت شما بهبود می یابد و بصورت غیر مستقیم موجب بهبود فروش سایت می شود ، بسیاری از کاربرن مستقیما وارد سایت شما شده و امکان تبدیل کاربر به مشتری بالا خواهد رفت.

خرید بک لینک باکیفیت یکی از اقداماتی است که توسط وب مسترها برای کسب رتبه بهتر سایت در موتورهای جستجو و بهبود سئو انجام می شود. درواقع یک نوع معامله که یک طرف خریدار و طرف دیگر هدفش فروش بک لینک و کسب درآمد است، می باشد که این خرید و فروش می تواند بصورت بک لینک دائمی ، ماهیانه یا دوره ای باشد.

باید توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک ، تعداد صفحات ، انکرتکست ، نحوه ساخت بک لینک ، اتوریتی دامنه ، پیج رنک و بسیاری از فاکتورهای دیگر را در هنگام خرید بک لینک چک کنید. چند پکیج قدرتمند شامل وب سایت هایی معتبر برای فروش بک لینک که توسط تیم سئوبهینه جمع آوری شده را در اختیار شما خواهیم گذاشت و لینک سایت شما را در این وبسایت ها ثبت خواهیم کرد.

بک لینک چیست؟

بک لینک از تصویر ، فریم ،آیکون یا متن های لینکداری است که برای انتقال کاربر و حرکت ربات های جستجوگر از یک سایت به سایت دیگر با دامنه ای متفاوت مرد استفاده قرار می گیرد.

بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رتبه بندی نتایج جستجو بسیار مهم است و معمولاً از دو قسمت URL و متن لینک (انکرتکست) تشکیل شده.

بک لینک ها می توانند لینکهای متنی یا حتی تصویری باشد و نه تنها موجب افزایش درک کاربران و موتورهای جستجو از صفحه هدف می شود ، بلکه اگر از سایتهای معتبر دریافت شود باعث بالارفتن اعتبار و افزایش اطمینان صفحه لینک گیرنده می شود و اگر انکرتکست مربوط به موضوع وب سایت شما باشد ، سایت شما به ازای آن عبارت کلیدی به رتبه های بهتری در گوگل می رسد.

چرا به فروش و خرید بک لینک نیاز داریم؟

خرید بک لینک فرآیندی است که شما در ازای پرداخت مبلغی به سایت دیگر ، لینکی از سایت خود را در آن ثبت می کنید. که می تواند ، رپورتاژ باشد ، پست مهمان ، لینک در فوتر یا سایدبار ، تبلیغ محصولات یا خدمات و انواع مختلف دیگری باشد.

بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می دهد به اعتبار و قدرت دامنه شما افزوده می شود. با این کار وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو بالاتر می رود. اگر به دنبال یک استراتژی مناسب در بهبود رتبه یا افزایش بازدید سایت خود هستید ، خرید بک لینک به شما کمک خواهد کرد. همچنین یک از مهمترین اقدامات سئو ، ایجاد یک پروفایل لینک متنوع و قدرتمند است. کسب بک لینک بیشتر( البته به شریط رعایت اصول لینک سازی ) به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی بالاتری داشته باشید.

شکی نیست که گوگل به کمک لینک ها ، اعتبار و قدرت و در نهایت رتبه آن در نتایج را تعیین می کند. معرفی الگوریتم پنگوئن ، نشان می دهد که گوگل به کیفیت لینکها اهمیت می دهد نه تعداد آنها. به همین دلیل باید استراتژی مناسبی برای خرید بک لینک داشته باشید.

خرید بک لینک ، انواع مختلفی دارد و هرنوع می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر رتبه سایت داشته باشد.

چرا باید به خرید بک لینک فکر کنید؟

اکثرا شنیده ایم که خرید بک لینک ، می تواند در سئو سایت تاثیر داشته باشد. بله دقیقا اینطور است. اما این فقط یک برداشت و تفکر کلی است. وبسایتهایی که خواهان جذب کاربر و کلیک بیشتر هستند ، حتما باید به دریافت لینک از سایت های دیگر فکر کنند ، زیرا:

  • بک لینک ها یکی از فاکتور های رتبه بندی گوگل هستند
  • لینک های دریافتی یک سایت ، می توانند سیگنال های واضحی از موضوع و زمینه فعالیت سایت باشند
  • بک لینک می تواند درک کاربران یا خزنده های موتور جستجو از صفحه هدف را بیشتر نماید
  • خرید بک لینک ، می تواند در زمان ساخت لینک های معتبر برای سایت شما صرفه جویی کند و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف یافتن سایتهای باارزش و ساخت لینک نمایید.
  • رتبه بندی گوگل یک رقابت است. میان وب سایت هایی که در یک حوزه فعالیت می کنند. مطمئن باشید رقبای شما بیکار نیستند و در طول هفته چندین بک لینک قوی و با اتوریتی بالا بدست می آورند.
  • بک لینکها می توانند کاربران را بصورت مستقیم از وبسایت های دیگر به سایت شما هدایت کنند. دقیقا مانند نقشی که شبکه های اجتماعی ایفا می کنند ، وبسایت های پربازدید و بزرگ هم می توانند تعداد زیادی مشتری بالقوه برای شما تامین کنند.

ضرورت خرید بک لینک ، به این معنی نیست که هر لینک پولی عالی و بی خطر است. اگر این کار را بطور درست انجام ندهید ، سایت خود را دچار مشکلات زیادی می کنید و از چاله به چاه می افتید که برای بیرون آمدن از آن باید زمان و هزینه بسیار بالایی صرف کنید.

موضع گوگل درمورد خرید و فروش بک لینک

گوگل مخالف انواع لینک سازی غیرطبیعی است و با بروزرسانی و توسعه الگوریتم های خود ، درک و عملکرد قوی تری در تشخیص لینکهای غیرطبیعی و روش های تقلب دارد. تنها درصورتی که بک لینک طبیعی باشد می توانید نظر گوگل را جلب کنید و رتبه سایت خود را بهبود دهید. مزرعه لینک ، برخی از بک لینک های PBN ، استفاده بیش از حد از یک انکرتکست و… برخی از روشهایی هستند که توسط الگوریتم های گوگل تشخیص داده می شوند.

موضع و دید گوگل در مورد خرید بک لینک

گوگل شدیدا مخالف دریافت بک لینک در ازای پرداخت پول است و بسیاری از سایتهایی که تبلیغات فروش بک لینک می کنند را شناسایی کرده و عملا ثبت لینک در چنین سایتهایی هیچ ارزشی ندارد.

بطور خلاصه می توان گفت ، هرچقدر خرید بک لینک به ازای پرداخت هزینه ، واضح و مستقیم بوده و از یک الگوی تکراری تبعیت کند ، احتمال جریمه سایت توسط گوگل نیز بیشتر خواهد بود.

در سال 2020 اگرچه بک لینک ها در رتبه سایت در گوگل تاثیر دارند ، اما نه مانند گذشته و وضعیت لینک سازی بسیار پیچیده شده ، یعنی شما زمان خرید بک لینک باید به بسیاری از معیارها توجه کنید و با بررسی و ارزیابی کیفیت بک لینک ، نسبت به ثبت آن تصمیم گیری کنید. طبق قوانین و اصول سئو ، لینک ها باید بصورت طبیعی ساخته شوند ، پس در هنگام خرید باید به تعداد صفحات وب سایت ، موضوع آن ، محتوای صفحات ، محل درج بک لینک و … توجه داشته باشید تا لنک ساخته شده کاملا طبیعی به نظر برسد.

بررسی کیفیت بک لینک قبل از خرید

بسیاری از متخصصین سئو اعتقاد دارند خرید بک لینک ، یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که یک روش متقلبانه برای فریب گوگل و افزایش اتوریتی و رتبه سایت محسوب می شود و به جرات می توان گفت در بیش از 90 درصد اوقات این نظریه کاملا صحت دارد، بک لینک های خریداری شده توسط گوگل شناسایی می شوند و موجب جریمه سایت می گردد.

ساخت بک لینک یکی از حساس ترین و دشوارترین مراحل سئو خارجی است و باید با تحلیل کامل سایتی که قصد خرید لینک از آن را دارید تصمیم بگیرید ، نه با توضیحاتی که فروشنده ارائه داده است. برای مثال ، یکی از فاکتور های مهم در تعیین کیفیت بک لینک ها ، اتوریتی دامنه یا DA است و سایتی که از آن لینک می گیرید حتما باید DA بالایی داشته باشد ، اما بسیاری از سایتها ، به جای DA فاکتور پیج اتوریتی یا PA را درج می کنند که مربوط به اتوریتی صفحه اول سایت است که در خرید بک لینک هایی که در تمام صفحات یک سایت درج می شوند ، کاملا بی اهمیت است.پس حتما خودتان فاکتورهایی که در ادامه توضیح می دهیم را چک کنید.

معایب خرید بک لینک بی کیفیت!

اگر در خرید بک لینک بی دقتی کنید و لینکهای بی کیفیت ، بی ارزش یا اسپم را خریداری کنید ، معایب زیر را به همراه دارد.

اتلاف هزینه: اگر بک لینک های دریافتی سایت از دید گوگل بی کیفیت و ضعیف باشند ، نه تنها هزینه پرداختی شما تلف شده ، بلکه باید چندبرابر هزینه کنید که آثار مخرب را از بین ببرید.

آسیب به صفحات سایت: برخی از وب سایت هایی که بک لینک می فروشند، پولی را می پذیرند ممکن است توسط گوگل شناسایی و جریمه شوند. اگر یک یا چند لینک از آنها داشته باشید ، نه فقط به صفحاتی که لینک دریافت کرده اند آسیب می زند ، بلکه کل دامنه شما را تخریب خواهد کرد.

جریمه گوگل: اگر گوگل متوجه که اقدام به خرید بک لینک کرده اید ، ممکن است سایت را جریمه کند که موجب حذف از نتایج ، از دست دادن بازدید و رتبه و نابودی سایت خواهد شد.

گوگل بیش از دو دهه ، با انواع روش های تقلب و افرادی که با روش های متقلبانه سعی در فریب و ارتقا رتبه سایت خود را دارند ، سروکار داشته و به مرور زمان انواع تکنیک ها و اقدامات غیرطبیعی را شناسایی کرده و برای مقابله با آنها الگوریتم های قدرتمندی را طراحی نموده است.

تاثیر خرید بک لینک چه موقع مشخص می شود؟

در رابطه با زمان تاثیرگذاری بک لینک نمی توان نظر قطعی داد ، اما اگر شما یک رپورتاژ تهیه کنید که معمولا لینک های مورد نظر نهایتا در دو یا سه صفحه ثبت می شوند ، معمولا بین دو هفته تا یک ماه می توان شاهده نتایج بود که این زمان به قدرت و اعتبار سایتی که از آن لینک خریده اید بستگی دارد. اما اگر از سایتی با 1000 صفحه بک لینک خریده باشید ، باید صبر کنید تا تمامی 1000 صفحه توسط خزنده گوگل بررسی شوند و سپس با تخمین DA ، بررسی میزان ارتباط صفحات با موضوع سایت شما ، پیج رنک دامنه ، انکرتکست درج شده ، تعداد لینک های خروجی و فاکتورهای دیگر می توانید تاثیر مثبت یا منفی را مشاهده نمایید.

چگونه تعداد بک لینک های سایت را بدانیم؟

برای اینکه بدانید که سایت شما چه تعداد بک لینک دریافت کرده و از چه دامنه هایی لینک دارید ، بهترین ابزار کنسول جستجوی گوگل است. در منوی سمت راست و قسمت links می توانید تمامی سایت هایی که به دامنه شما لینک داده اند ، به چه تعداد از صفحات سایت شما لینک داده اند ، از چه تعداد از صفحات هر دامنه به سایت شما بک لینک داده شده را متوجه می شوید.

همچنین از طریق لینک تعداد بک لینک ها می توانید تعداد لینکهای دریافتی هر سایتی را متوجه شوید.

اگر قصد دارید کمی دقیقتر لینک های دریافتی را بررسی کنید می توانید از سامانه بررسی بک لینک های ahrefs به آدرس چک دقیق بک لینک سایت مراجعه نمایید.

خرید بک لینک در مقایسه با صرف زمان برای ساخت رایگان

بسیاری از افرادی که به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اند و تجربه کمی در سئو دارند ، سعی می کنند تمام امور مربوط به بهینه سازی سایت ، لینک سازی ، تحلیل و بررسی سایت و … را خودشان انجام دهند و به همین دلیل پیشرفت های کمی دارند و فرآیند ارتقا سایت به کندی پیش می رود. اگر به تنهایی بخواهید با سایت های قدیمی تر که تعداد بک لینک های زیادی دارند رقابت کنید ، عملا زمان زیادی به طول می انجامد. اما خرید بک لینک ، موجب می شود با صرف مقدار محدودی هزینه ، لینکهای قوی و معتبر، بدون هیچ دردسری دریافت نمایید. ضمن اینکه شرکتهای سئو ، تجربه و دانش بیشتری در این زمینه دارند و شما را از اشتباهات لینک سازی منع می کنند و امکان خطا و جریمه توسط گوگل کاهش می یابد.

تنوع بک لینک چیست؟

تنوع بک لینک به این معنی است که شما باید با شرایط مختلف و از منابع متنوعی لینک دریافت کنید. تنوع در لینکسازی ، باعث می شود که موتورهای جستجو به خرید بک لینک شک نکنند و پروفایل لینک یا بک لینک های دریافتی سایت شما کاملا طبیعی به نظر برسد. مثلا اگر همه لینک ها بصورت follow باشند و حجم زیادی لینک فقط به این صورت درج شده باشد ، گوگل به راحتی خرید بک لینک را تشخیص می دهد. لینک سازی لایه ای ، اهرام لینک ، pbn ، لینک فالو و نوفالو ، لینک مستقیم و غیر مستقیم ، لینک از تصاویر یا متن ، لینک از پست مهمان ، لینک در قسمت نظرات ، لینک از سایت های gov و edu ، دریافت بک لینک از شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر باید در کنار هم پروفایل بک لینک سایت شما را تشکیل دهند.

رعایت تنوع بک لینک در لینکسازی

شما باید از تمامی انواع بک لینک ها خریداری کنید. نباید از یک نوع بک لینک تعداد زیادی داشته و از نوع دیگر حتی یک لینک هم نداشته باشید. اگرچه قیمت خرید بک لینک ها متفاوت است و معمولا لینکهای فالو از سایتهایی که دامین اتوریتی بالایی دارند گرانقیمت تر است ، ولی سعی کنید بودجه خود را بصورت متعادل اختصاص دهید.

چه نوع بک لینک هایی باید خرید ؟

همانطور که توضیح دادیم ، یک وب سایت به تنوع در لینکسازی نیاز دارد ، همانطور که بک لینک فالو اهمیت دارد ، بک لینک های nofollow ، redirect ، pbn و انواع دیگر نیز اهمیت دارند و در کنار هم به دلیل اینکه جلوه ای طبیعی به لینک های خریداری شده می دهند ، تاثیر مثبتی در رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهند داشت. علاوه بر نوع بک لینک ها ، شما باید در درج انکرتکست نیز تنوع را حفظ کنید و برای یک صفحه از عبارات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی یا عبارات lsi به عنوان متن لینک های دریافتی استفاده نمایید.

توجه: منظور این نیست که همانقدر که در خرید بک لینک باکیفیت سرمایه گذاری می کنید ، لینکهای بی کیفیت نیز دریافت کنید. بلکه برای طبیعی نشان دادن بک لینک های دریافت شده ، می توانید تعدادی لینک بی کیفیت یا نوفالو و … را نیز با آنها ترکیب کنید. قبل از مطالعه ادامه مطلب ، حتما مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک باکیفیت به شما کمک خواهد کرد.

دامنه های متفاوت

خرید بک لینک از دامنه های مختلف ، البته از دامین های معتبر و قوی ، بسیار مطلوب تر از وقتی است که شما فقط از یک سایت لینک بگیرید. همچنین تنوع در پسوند دامنه هایی که بک لینک می گیرید ، بسیار مهم است. مثلا فقط روی سایت هایی که .com هستند محدود نشوید و از دامنه های دیگری با پسوند دامنه .ir ، .org و .net نیز بک لینک بخرید.

وب سایت های ویکی

وب سایتهای ویکی (wiki) مانند ویکی پدیا ، وبسایتهای دایره المعارف یا اطلاعاتی هستند که برخی بصورت عمومی و برخی دیگر بصورت تخصصی و محدود به یک حوزه خاص فعالیت می کنند. خرید بک لینک از این سایتها که بازدید بالایی هم دارند ، نه تنها به اعتبار سایت شما می افزاید ، بلکه بازدید خوبی هم برای سایت ایجاد می کنند. معمولا این سایتها ، مثل ویکی پدیا ، منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و محبوبی برای کاربران شناخته می شوند.

خرید بک لینک Edu و Gov

همانطور توضیح دادیم تنوع در دامنه ها و پسوند دامنه ها جهت خرید بک لینک اهمیت زیادی دارد. در این میان وبسایت های edu و gov ارزش بیشتری برای گوگل و اعتبار بیشتری نزد کاربران دارند. زیرا عمدتا وبسایت های دولتی یا دانشگاه ها و موسسات آموزشی هستند. در مقاله( آیا سایت edu و gov برای گوگل ارزش دارند؟ )این مسئله را بهتر توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید.

بک لینک در نظرات

اگرچه بک لینک در نظرات سایت ها و وبلاگها چندان اهمیتی از نظر انتقال لینک جویس ندارد ، ولی می تواند کمی جنبه طبیعی بوده به لینک های خریداری شده دیگر بدهد. هرچند که شرکت در بحث و ارائه نظرات در سایت های دیگر به شناخت بیشتر وبسایت شما کمک می کند و می تواند عده ای مخاطب فعال برای شما به ارمغان آورد ، ولی لینکهای نظرات معمولا nofollow هستند و از نظر بالا بردن اتوریتی یا پیج رنک کاربردی ندارند.

خرید بک لینک pbn

نوع دیگری از بک لینک ها به شبکه pbn معروف هستند و چون معمولا ساخت چنین شبکه ای زمانبر است ، بهتر است از سایر وبسایت ها خرید بک لینک pbn را انجام دهید. در حقیقت شما از سایت های مرحله یکی مانده به آخر لینک می گیرید و سایت هایی که به وبسایت شما بک لینک می دهند ، خود از چندین وبسایت دیگر لینک گرفته اند و هرچه این زنجیره بلندتر باشد ، کیفیت و قدرت لینک دریافتی بیشتر است.

البته خرید بک لینک های pbn نیاز به تجربه و تخصص بسیار بالایی دارد، زیرا در صورت کوچکترین اشتباه این شبکه توسط گوگل شناسایی می شود و سایت شما را جریمه یا از نتایج حذف خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم حتما مطلب مهم بک لینک pbn و روش لینک سازی شبکه ای را مطالعه کنید تا در این زمینه اطلاعات کاملتری بدست آورید.

شبکه های اجتماعی

بک لینک شبکه های اجتماعی نیز بسیار ارزشمند است. اگرچه بسیاری از مدیران گوگل مثل مت کاتس ، به عدم تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو و رتبه بندی سایت اشاره داشته اند ، اما بدون شک خرید بک لینک از صفحات پربازدید در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا اینستاگرام در افزایش بازدید ، اتوریتی ، پیج رنک و فاکتور domain rating تاثیر زیادی دارد.

شبکه های های اجتماعی با میلیاردها کاربر در سراسر دنیا یکی از بهترین منابع تامین مخاطبان و مشتریان هستند و هر بک لینک می تواند تعداد بیشماری از آنان را به سایت شما روانه کند. در حال حاضر اینستاکرام در ایران ، کاربران فراوانی دارد و شما می تواند از صفحاتی که بالای 10هزار فالوور دارند بک لینک بگیرید که ارزش خوبی را به وبسایت شما منتقل می کند. اما همانطور که در بالا هم گفتیم خرید بک لینک از استوری بصورت 24 ساعته ارزش چندانی در سئو ندارد.

خرید بک لینک nofollow

منطقی این است که اگر بک لینک های یک سایت بصورت طبیعی ساخته شده باشند ، در کنار لینک های follow ، طبیعتا درصدی بک لینک nofollow نیز باید وجود داشته باشد. این رفتار کاملا برای الگوریتم های گوگل شناخته شده است که ، وبسایت هایی که با قصد ارتقا رتبه اقدام به خرید بک لینک می کنند ، حتما لینک های follow را انتخاب می کنند. پس از بتوانید میان این دو نوع لینک تعادل برقرار کنید ، می توانید گوگل را متقاعد کنید که ساخت بک لینک ها کاملا طبیعی انجام شده.

خرید بک لینک follow و nofollow بصورت متعادل

چه تفاوتی بین خرید بک لینک follow و nofollow وجود دارد؟

لینک ها از نظر پیروی خزنده های جستجوگر و انتقال اعتبار سایت مبدا به سایت مقصد ، به دو دسته follow و nofollow تقسیم می شوند.بدون دنباله ، صفتی است که وب مسترها به بک لینک های nofollow می دهند و با تگ rel = nofollow مشخص می شود و لینک هایی هستند که ربات ها و خزنده های موتور جستجو از آنها تبعیت نمی کنند.یعنی به طور کلی ، گوگل آنها را دنبال نمی کند. این بدان معناست که پیج رنک ، یا دامین اتوریتی و حتی تاثیر متن انکرتکست برای سایت یا صفحه هدف منظور نخواهد شد.

به نظر می رسد که هرچقدر از این نوع بک لینک ها که دریافت کنید ، اگرچه تاثیری در اتوریتی و رتبه سایت شما نخواهد داشت ، درعین حال تاثیرات منفی و جریمه شدن را نیز به همراه ندارد. بیشتر برای انتقال کاربر و افزایش بازدید سایت می توان از بک لینک های nofollow استفاده نمود.

چه زمانی از لینک های nofollow استفاده می کنیم؟

گوگل سه نمونه از موارد استفاده لینک های no follow را معرفی کرده است و سفارش کرده برای این سه مورد حتما از لینک nofollow استفاده کنید تا تاثیر منفی بر سایت و رتبه آن نتایج جستجو نداشته باشد.

محتوای نامعتبر: اگر قصد لینکدهی به سایت دیگری را دارید و به محتوای آن بصورت کاملا اطمینان ندارید و یا وبسایت هدف محتوای غیر معتبری دارد حتما باید از تگ nofollow استفاده کنید. یا مثلا اگر در قسمت درج نظرات امکان درج لینک وجود دارد ، برای جلوگیری از بررسی آنها توسط خزنده گوگل ، حتما آنها را بصورت نوفالو تعریف کنید.

بک لینک پولی: گوگل از مدیران وب سایت ها می خواهد که در ازای دریافت یا پرداخت پول ، هرگز اقداک به خرید و فروش بک لینک نکنند. بنابراین اگر چنین کاری را انجام داده اید ، حتما لینکها را nofollow کنید.

لینک هایی که نیازی به بررسی توسط خزنده ندارند: گاهی اوقات تشخیص می دهید که برخی از صفحات سایت شما نیازی نیست در گوگل ایندکس شوند ، پس می توانید جهت عدم بررسی آنها توسط موتورهای جستجو از تگ نوفالو استفاده کنید. خزنده های گوگل معمولا در طول یک روز ، تعداد محدودی صفحه از هر سایت را بررسی می کنند، پس اگر صفحات بی ارزش ، بی کیفیت یا غیرضروری دارید که ارزشی برای ایندکس شدن ندارد را از دسترس موتورهای جستجو خارج کنید تا بتوانند صفحات مفید و باکیفیت سایت شما را بادقت بررسی کنند.

خرید بک لینک http و https

برای طبیعی تر شدن پروفایل بک لینک سایت ، بین خرید بک لینک از سایت هایی که با https بارگزاری می شوند و سایت هایی که با http هستند ، تناسب برقرار کنید. تمام هنر لینک سازی در سال 2020 به ایجاد تعادل میان انواع مختلف لینک ها خلاصه می شود.

خرید بک لینک مکمل

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود ، اهمیت دریافت چند لینک از یک دامنه است. این نوع لینکها به supplemental links یا لینک های مکمل معروفند.خرید چند بک لینک ( به دو صفحه مختلف از سایت شما ) از یک وبسایت معتبر ، فوق العاده با ارزش است و به گوگل نشان می دهد که سایت شما از اعتبار خوبی برخوردار بوده که وبسایت معتبری به آن دو یا چند بکلینک داده است.

آیا خرید بک لینک اینستاگرام تاثیری در سئو دارد؟

بسیاری از سایت ها برای معرفی محصولات ، خدمات و برند خود از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام استفاده می کنند و معمولا برای این کار هزینه بالایی را به اینفلوئنسرها یا صفحات با فالوور بالا پرداخت می کنند. خرید بک لینک اینستاگرام به دلیل اینکه فقط در استوری و 24 ساعته امکانپذیر است ، عملا تاثیری در سئو ندارد و تمدید آن نیز از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اما اگر بتوانید یک صفحه پربازدید و با تعداد فالوور زیادی خریداری کنید یا به مرور با تولید محتوا ، تصاویر و ویدئو ، مخاطب جذب نمایید ، درج بک لینک در اینستاگرام مانند فیسبوک یا یوتیوب بسیار ارزشمند است.

خرید بک لینک باکیفیت

ویژگی های بک لینک های طبیعی را توضیح دادیم و نحوه خرید بک لینک های متنوع برای جلوگیری از جریمه توسط گوگل را آموزش دادیم. تا اینجا شما آموخته اید که ترکیب بک لینک های خود را چگونه انتخاب کنید. مثلا می دانید که برای یک صفحه تعدادی لینک فالو ، درصد کمتری لینک های no follow ، لینک از تصاویر ، لینک متن با انکرتکست متنوع و مرتبط با موضوع صفحه ، لینک direct و تعدادی لینکهای redirect ، لینک از دامنه های با پسوند متفاوت مثل com و ir و خرید بک لینک مکمل همگی بصورت یک پکیج به رتبه سایت شما کمک خواهد کرد.

تمام این موارد زمانی ارزشمند و کاربردی خواهند بود که وب سایتهایی که قصد دریافت بک لینک از آنها را دارید ، درست انتخاب کرده باشید. علاوه بر اینکه باید سایت هایی که محتوای مشترک و همراستا با سایت شما را دارند انتخاب کنید و ثانیا کیفیت آن را به کمک ابزارهای زیر بسنجید.

بررسی کیفیت بک لینک قبل از خرید

خرید بک لینک باکیفیت یکی از تبلیغات رایج توسط برخی وبسایتها است که با به کار بردن کلمه باکیفیت سعی در ترغیب شما به خریداری پکیج مورد نظر دارند ، اما شما باید هوشمندانه عمل کنید و قبل از پرداخت هزینه ، فاکتورهای مربوط به کیفیت وب سایت ها را بررسی نمایید.

اگرچه در مطلب بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 6 فاکتور مهم قبل از خرید بکلینک را توضیح داده ایم ، اما خرید بک لینک باکیفیت از چه سایت هایی و با چه ویژگی هایی انجام می شود؟ برای تعیین کیفیت باید فاکتورهای زیر را بررسی کنید:

بررسی pagerank

Pagerank گوگل الگوریتمی است که برای پی بردن به اهمیت وب سایت های مختلف ، بک لینک ها را تجزیه و تحلیل می کند. همه وب سایت ها دارای یک Pagerank گوگل بین 0 تا 10 هستند که در آن 10 بهترین است. سایت هایی مثل facebook.com یا google یا توئیتر که بک لینک های بیشتری دارند ، پیج رنک 9 و 10 هستند. شما می توانید با ابزارهای مختلفی مثل وبسایت moz پیج رنک هر سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید را چک کنید.

فاکتور DA – دامین اتوریتی

از دیگر معیارهایی که در سایت MOZ سنجیده می شود Domain Authority (DA) و Page Authority (PA) هستند. هر دو مقدار می توانند از 1 تا 100 باشند. در خرید بک لینک باید دقت کنید از سایتهایی لینک بگیرید DA بالایی دارند ، یعنی اتوریتی مجموع همه صفحات این دامنه بالاست. Pa نمی تواند فاکتور مناسبی برای تصمیم گیری باشد ، مگر اینکه فقط از همان صفحه ای که pa بالایی دارد لینک بگیرید.

Domain Authority قدرت یک دامنه و pa قدرت هر صفحه داخلی را نشان می دهد.

فاکتور بسیار مهم domain rating

هنگام خرید بک لینک حتما domain rating سایت موردنظر را در سایت ahrefs بررسی کنید. طبق تحقیقات اخیر ، برخی از متخصصین سئو معتقدند که فاکتور DR بیشترین ارتباط را با سیستم رتبه بندی سایت ها در گوگل دارد و هر سایتی که DR بالاتری دارد به احتمال زیاد در رتبه های بهتری قرار می گیرد.

آنالیز Trust flow

یکی دیگر از سیستم های ارزشدهی لینک ها و وبسایت ها ، توسط majestic ارائه شده که دو فاکتور trust flow و citation flow را بررسی می کند. CF مربوط به تعداد و حجم لینک های دریافتی می شود. اما فاکتور مهمتر که در خرید بک لینک اهمیت دارد ، trust flow یا TF است. این فاکتور میزان صداقت یا اعتماد وب سایت و لینک های دریافتی آن را مشخص می کند و می تواند معیاری برای سنجش لینک سازی طبیعی باشد.

علاوه بر این موارد ، حتما دقت کنید از سایتی بک لینک بگیرید که اسپم اسکور پایینی داشته باشد. اسپم اسکور بالا نشان از وضعیت بد سایت و بی ارزش بودن محتوای آن است. برای آشنایی با لینک اسپم و شناسایی این نوع لینک مقاله بک لینک اسپم چیست؟ به شما کمک خواهد کرد.

هزینه بک لینک چقدر است؟

مانند بسیاری از سوالات در حوزه بک لینک و سئو ، پاسخ ثابتی برای سوال هزینه بک لینک چقدر است وجود ندارد و تعیین قیمت خرید بک لینک ، تابع فاکتورهای مختلفی است.

اگر به فکر خرید بک لینک هستید ، هزینه یک عامل بسیار مهم است که البته می تواند بسیار متفاوت باشد. ولی طبق تجربه می توان گفت که سایتهایی که اتوریتی ، دامین ریت ، پیج رنک و تراست بالایی دارند ، معمولا هزینه های بالاتری را نسبت به سایتهای نوپا و کم اعتبار دریافت می کنند.

ما قیمت گذاری بسیار شفافی را برای پکیج های بک لینک در نظر گرفته ایم. جهت دریافت پکیج های خرید بک لینک و قیمت هریک می توانید با ما در تلگرام در ارتباط باشید.

قیمت و هزینه خرید بک لینک باکیفیت

ده ها فاکتور مختلف قیمت بک لینک را تعیین می کنند. که مهم ترین آنها عبارت هستند از:

عوامل موثر در قیمت خرید بک لینک

محتوا: سایت های دارای محتوای عالی و منحصربه فرد ، بازدید بیشتری دارند و به همین دلیل خرید بک لینک از آنها قیمت بالاتری دارد.

تعداد لینکهای خروجی: وب سایت هایی که در فروش بک لینک ، اصول خاصی را رعایت میکنند و به هر وبسایتی لینک نمی فروشند، سایت هایی قابل اعتماد هستند و درصورت ، اتوریتی و پیج رنک بالا ، معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند. زیرا هرچقدر لینک خروجی کمتر باشد ، ارزش بک لینک دریافت شده بیشتر است.

قدرت برند: خرید بک لینک از یک سایت با برند معتبر بسیار ارزشمند است ، اما معمولا هزینه بیشتری دارد. سایت های معروف مثل ایرنا ، ایسنا یا کلوب ، هزینه بیشتری برای ثبت رپورتاژ و بک لینک می گیرند.

عمر دامنه: عمر دامنه ، یک فاکتور رتبه بندی است. سایتهایی که مدت زمان طولانی فعالیت کرده اند ، محبوب کاربران و مورد اعتماد گوگل هستند و دریافت لینک از آنها معقولانه است ، اما قیمت بالاتری هم دارند.

صنعت و حوزه فعالیت: باتوجه به اینکه در خرید بک لینک ، باید به ارتباط موضوعی دو سایت دقت داشته باشید ، صنعت و حوزه ای که یک وبسایت در آن فعالیت میکند ، نقش تعیین کننده در هزینه نهایی دارد. در برخی صنایع ، وبسایت هایی که اقدام به فروش لینک می کنند ، زیادند و به دلیل رقابت بالا ، هزینه لینکسازی پایین است. اما در حوزه هایی که سایتهای کمتری فعالیت دارند ، قیمت بالاتر است.

مدت زمان ثبت بک لینک: یک ماه؟ یک سال؟ چه مدت زمان ، بک لینک مورد نظر فعال خواهد بود؟ هرچه زمان بیشتر ، هزینه نیز بالاتر است. باتوجه به اینکه مدت زمان ثبت لینک ، تاثیر زیادی در طبیعی نشان دادن بکلینک ها دارد، حتما پیشنهاد می کنیم که سفارش بکلینک 3ماهه دهید.

خرید بک لینک مرتبط با سایت

همانطور که پیش تر توضیح دادیم ، یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید بک لینک ، توجه به ارتباط موضوعی میان سایت شما و وبسایتی که قصد دریافت لینک از آن را دارید می باشد. حتما باید از سایتهایی که در زمینه فعالیت سایت شما هستند لینک بگیرید. مثلا اگر یک سایت فروش کیف و کفش دارید باید از فروشگاه های اینترنتی یا سایت های نقد و بررسی پوشاک لینک دریافت کنید.

اگر سایتهای لینک دهنده به سایت شما بی ربط و با موضوعات کاملا متفاوت باشند ، توسط گوگل به عنوان لینکهای غیرطبیعی و خریداری شده به راحتی شناخته می شوند و در این حالت اگر خوش شانس باشید لینکهای ایجاد شده بی تاثیر خواهند بود ، اما امکان جریمه سایت شما نیز وجود دارد.

ما در پکیج سئو که به مشتریان خود ارائه می دهیم ، برای هر سایت بصورت ویژه بک لینک های کاملا مرتبط ثبت می کنیم. همچنین اگر بصورت جداگانه درخواست ثبت بکلینک بصورت ماهیانه یا درج رپورتاژ را دارید می توانید باتوجه به دسته بندی های زیر وب سایت موردنظر خود را انتخاب نمایید و به ما از طریق لینک ثبت درخواست به ما اطلاع دهید.

بک لینک برای سایت خبری

وب سایت های خبری یکی از بهترین منابع تهیه رپورتاژ یا خرید بک لینک برای هر نوع سایتی هستند. مخصوصا سایتهای خبرگزاری های معروف و شناخته شده. به علت اینکه این سایتها بازدید روزانه بسیار بالایی دارند و ثبت لینک در صفحات آنها موجب جذب مستقیم کاربر می شود. همچنین به علت بالا بودن پیج رنک و دامین اتوریتی سایتهای خبری ، می توانید اتوریتی و رنک و رتبه سایت خود در گوگل را بالا ببرید. موارد زیر در حوزه های اخبار ورزشی ، اقتصادی ، عمومی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی هستند.

خرید بک لینک برای وب سایت های خبری و اخبار

سایت هایی مثل ایلنا ، ایرنا ، تابناک ، فرارو ، ایسنا با بازدید بالا ، منابع آنلاین و معتبری برای هر نوع از کاربران در فضای مجازی هستند و به احتمال بسیار زیاد بسیاری از کاربران از جامعه هدف شما که می توانند مشتریان بالقوه برای کسب و کارتان باشند از این سایتها بازدید می کنند که بکلینک پلی برای ارتباط شما و آنها خواهد بود. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب آموزشی سئو سایت خبری را مطالعه نمایید.

مرتبط با فروشگاه اینترنتی

دسته دیگری از سایت ها ، فروشگاه اینترنتی هستند که بنا به نوع محصولات می توان آنها را دسته بندی کرد. اگرچه همه فروشگاه ها محصولات یکسانی را ارائه نمی دهند ، اما نوع کاربری سایت در خرید بک لینک اهمیت دارد. همچنین بیشتر سایت های فروشگاهی می توانند در انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، تفریحی ، ورزشی و… محصولات خود را تبلیغ نمایند و لینک دریافت کنند.

بک لینک برای سایت فروشگاه اینترنتی

پیشنهاد ما به مالکین سایت فروشگاهی این است که حتما از سایتهای مشابه خرید بک لینک را انجام دهند. در میان گزینه های پیشنهادی زیر ، فروشگاه های پوشاک ، محصولات دیجیتال ، هدایای تبلیغاتی ، نرم افزار، خودرو و قطعات یدکی اتومبیل ، قطعات صنعتی و .. وجود دارد که برای هر نوع فروشگاهی مناسب هستند.

سایت های گردشگری و مسافرتی

با افزایش رقابت میان آژانس های مسافرتی و گردشگری یا موسسات اقامت و مهاجرت در فضای مجازی و تلاش برای ارتقا رتبه در گوگل ، خرید بک لینک از سایت های مرتبط که در حوزه معرفی مراکز گردشگری ، تورهای مسافرتی ، معرفی شهر و کشورها فعالیت دارند یکی از عوامل برتری نسبت به سایر رقباست.

خرید بک لینک گردشگری مسافرتی

اگر شرکت شما در زمینه تور یا مهاجرت به کشورهای مختلفی فعالیت دارد و روی یک یا دو گزینه محدود متمرکز نیست ، بهترین اقدام برای دریافت بک لینک باکیفیت ، خرید رپورتاژ است تا لینک های تخصصی و قدرتمندتری را از بدنه محتوا دریافت کنید. البته باید به اتوریتی و پیج رنک هر سایت دقت کنید و سعی کنید لینکها را بصورت فالو و نوفالو ثبت نمایید. در سئو سایت آژانس های مسافرتی نکات مهمی را در مورد بهینه سازی این نوع سایتها و جذب کاربر بیشتر ، توضیح داده ایم.

بک لینک سایت فرهنگی هنری

سایت های فرهنگی و هنری مانند وبسایت انتشار فیلم و موزیک ، وبسایت هنرمندان ، معرفی مشاهیر ، سبک زندگی ، مد و پوشاک و نمونه های دیگر ، همواره مخاطبان زیادی در فضای مجازی داشته اند. اگر شما نیز چنین سایتی دارید باید آگاه باشید که رقبای زیادی دارید و برای اینکه بتوانید سهم بیشتری از کاربران داشته باشید در کنار اقداماتی مثل سئو و تولید محتوا ، لینکسازی چه در سایتهای دیگر و چه شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است. شما می توانید صفحه اول سایت را با انکرتکست برند خود در وبسایتهای زیر ثبت کنید و یا صفحات مربوط به مقالات یا دسته بندی مطالب خود را درج نمایید. گزینه های زیر بهترین وبسایتهای فرهنگی هنری هستند.

ثبت بکلینک از سایت های فرهنگی هنری

بک لینک سایت ورزشی

در تصویر زیر وب سایتهای مناسب خرید بک لینک برای سایت های ورزشی را مشخص نموده ایم. اگرچه دریافت لینک تبلیغاتی در وبسایتی مثل ورزش3 بسیار به شما کمک می کند ، اما تبلیغات بنری این سایت فوق العاده گرانقیمت هستند و برای کسب و کارهای کوچک به صرفه نیست، به همین دلیل ما موارد زیر را پیشنهاد می دهیم.

خرید بک لینک سایت ورزشی

سایت شما اگر در حوزه فروش تجهیزات ورزشی ، اخبار ورزشی ، آموزش، مربی ، باشگاه های ورزشی و موارد مشابه فعالیت دارد به راحتی می توانید با چند بکلینک باکیفیت مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

سایت های طراحی و تبلیغات

خدمات طراحی و تبلیغات یکی از کسب و کارهایی است که بنا به ماهیت آن از مدت ها قبل در اینترنت و بصورت آنلاین انجام می شود. اگر عبارت طراحی تبلیغات یا عباراتی مانند طراحی گرافیک ، کاتالوگ و … را در گوگل جستجو کنید با تعداد زیادی از رقبا مواجه می شوید که همگی عمر دامنه بالایی دارند. در وب سایتهای معرفی شده زیر با خرید رپورتاژ یا بکلینک با قیمت مناسب جایگاه سایت خود در نتایج جستجو را چند پله ارتقا دهید. این سایت ها با مدت زمان فعالیت بالا گزینه های مناسبی برای لینکسازی وبسایت ها و شرکت های فعال در حوزه گرافیک و طراحی تبلیغاتی هستند.

بک لینک سایت آموزشی

سیستم فوق العاده آموزش آنلاین بسیاری از مدرسان و موسسات را به سمت راه اندازی سایت اینترنتی سوق داده و همچنین بسیاری از سایت ها ، آموزش های خود را بصورت آنلاین در وبسایت بارگزاری می کنند تا کاربران بیشماری به آنها دسترسی داشته باشند. سایتهای آموزشی در هر حوزه ای که باشند توسط ربات های موتور جستجو تحت عنوان آموزشی شناخته می شوند ، چه آموزش زبان انگلیسی باشند یا نرم افزارهای آموزشی.

خرید بک لینک برای سایت آموزشی

برای مدیران این سایتها خرید بک لینک از میان گزینه های بالا را پیشنهاد می دهیم. تمام این موارد از نظر کیفیت و اتوریتی چک شده اند و اعتبار بالایی نیز در گوگل دارند. برای اطمینان بیشتر می توانید محتوای هر سایت را چک کنید. این موارد در زمینه های مختلفی مثل آموزش سئو ، طراحی وب ، آموزش زبان خارجی ، نرم افزار ، دروس دانشگاهی و … هستند.

لیست سایت های تفریحی و سرگرمی

پیشنهادات زیر برای سایت های تفریحی ، انجمن ، سرگرمی ، بازی و مطالب روزمره بسیار مناسب هستند. این دسته شامل وب سایت های بسیار معتبر و باکیفیت بالاست که همگی دامین اتوریتی و دامین ریت بسیار بالایی دارند و مطمئنا با خرید بک لینک از موارد زیر می توانید صعود رتبه در نتایج گوگل را تجربه کنید. برای دوام تاثیر بکلنیک ها پیشنهاد می کنیم که از پکیج های سه ماهه و 6 ماهه استفاده کنید تا با زمان بیشتر ، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید.

معرفی وب سایت های تفریح و سرگرمی برای بک لینک

پزشکی و سلامتی

دریافت لینک باکیفیت برای سایت های پزشکی ،کلینیک زیبایی ، سلامتی و کلینیک های درمانی می توانید گزینه های زیر را سفارش دهید. همچنین می توانید با درخواست رپورتاژ ، مطالبی را بصورت لینکدار و همراه با تصاویر در این وبسایتها منتشر کنید و اعتبار و رتبه دامنه سایت خود را افزایش دهید. امروزه با توسعه اینترنت ، سایتهایی که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند و یا وبسایت کلینیک های درمانی می توانند با تبلیغات و بازاریابی هدفمند ، سئو ، لینکسازی و تبلیغات لینکدار ، به تعداد بیشتری از افراد خدمات خود را ارائه دهند.

منبع سئو بهینه

خرید بک لینک تاثیر زیادی در افزایش فروش یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد. اگر در وبسایت معتبر ، مطمئن و با بازدید قابل قبول لینکی ثبت کنید ، علاوه بر اینکه رتبه سایت شما بهبود می یابد و بصورت غیر مستقیم موجب بهبود فروش سایت می شود ، بسیاری از کاربرن مستقیما وارد سایت شما شده و امکان تبدیل کاربر به مشتری بالا خواهد رفت.

خرید بک لینک باکیفیت یکی از اقداماتی است که توسط وب مسترها برای کسب رتبه بهتر سایت در موتورهای جستجو و بهبود سئو انجام می شود. درواقع یک نوع معامله که یک طرف خریدار و طرف دیگر هدفش فروش بک لینک و کسب درآمد است، می باشد که این خرید و فروش می تواند بصورت بک لینک دائمی ، ماهیانه یا دوره ای باشد.

باید توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک ، تعداد صفحات ، انکرتکست ، نحوه ساخت بک لینک ، اتوریتی دامنه ، پیج رنک و بسیاری از فاکتورهای دیگر را در هنگام خرید بک لینک چک کنید. چند پکیج قدرتمند شامل وب سایت هایی معتبر برای فروش بک لینک که توسط تیم سئوبهینه جمع آوری شده را در اختیار شما خواهیم گذاشت و لینک سایت شما را در این وبسایت ها ثبت خواهیم کرد.

بک لینک چیست؟

بک لینک از تصویر ، فریم ،آیکون یا متن های لینکداری است که برای انتقال کاربر و حرکت ربات های جستجوگر از یک سایت به سایت دیگر با دامنه ای متفاوت مرد استفاده قرار می گیرد.

بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رتبه بندی نتایج جستجو بسیار مهم است و معمولاً از دو قسمت URL و متن لینک (انکرتکست) تشکیل شده.

بک لینک ها می توانند لینکهای متنی یا حتی تصویری باشد و نه تنها موجب افزایش درک کاربران و موتورهای جستجو از صفحه هدف می شود ، بلکه اگر از سایتهای معتبر دریافت شود باعث بالارفتن اعتبار و افزایش اطمینان صفحه لینک گیرنده می شود و اگر انکرتکست مربوط به موضوع وب سایت شما باشد ، سایت شما به ازای آن عبارت کلیدی به رتبه های بهتری در گوگل می رسد.

چرا به فروش و خرید بک لینک نیاز داریم؟

خرید بک لینک فرآیندی است که شما در ازای پرداخت مبلغی به سایت دیگر ، لینکی از سایت خود را در آن ثبت می کنید. که می تواند ، رپورتاژ باشد ، پست مهمان ، لینک در فوتر یا سایدبار ، تبلیغ محصولات یا خدمات و انواع مختلف دیگری باشد.

بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می دهد به اعتبار و قدرت دامنه شما افزوده می شود. با این کار وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو بالاتر می رود. اگر به دنبال یک استراتژی مناسب در بهبود رتبه یا افزایش بازدید سایت خود هستید ، خرید بک لینک به شما کمک خواهد کرد. همچنین یک از مهمترین اقدامات سئو ، ایجاد یک پروفایل لینک متنوع و قدرتمند است. کسب بک لینک بیشتر( البته به شریط رعایت اصول لینک سازی ) به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی بالاتری داشته باشید.

شکی نیست که گوگل به کمک لینک ها ، اعتبار و قدرت و در نهایت رتبه آن در نتایج را تعیین می کند. معرفی الگوریتم پنگوئن ، نشان می دهد که گوگل به کیفیت لینکها اهمیت می دهد نه تعداد آنها. به همین دلیل باید استراتژی مناسبی برای خرید بک لینک داشته باشید.

خرید بک لینک ، انواع مختلفی دارد و هرنوع می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر رتبه سایت داشته باشد.

چرا باید به خرید بک لینک فکر کنید؟

اکثرا شنیده ایم که خرید بک لینک ، می تواند در سئو سایت تاثیر داشته باشد. بله دقیقا اینطور است. اما این فقط یک برداشت و تفکر کلی است. وبسایتهایی که خواهان جذب کاربر و کلیک بیشتر هستند ، حتما باید به دریافت لینک از سایت های دیگر فکر کنند ، زیرا:

  • بک لینک ها یکی از فاکتور های رتبه بندی گوگل هستند
  • لینک های دریافتی یک سایت ، می توانند سیگنال های واضحی از موضوع و زمینه فعالیت سایت باشند
  • بک لینک می تواند درک کاربران یا خزنده های موتور جستجو از صفحه هدف را بیشتر نماید
  • خرید بک لینک ، می تواند در زمان ساخت لینک های معتبر برای سایت شما صرفه جویی کند و دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف یافتن سایتهای باارزش و ساخت لینک نمایید.
  • رتبه بندی گوگل یک رقابت است. میان وب سایت هایی که در یک حوزه فعالیت می کنند. مطمئن باشید رقبای شما بیکار نیستند و در طول هفته چندین بک لینک قوی و با اتوریتی بالا بدست می آورند.
  • بک لینکها می توانند کاربران را بصورت مستقیم از وبسایت های دیگر به سایت شما هدایت کنند. دقیقا مانند نقشی که شبکه های اجتماعی ایفا می کنند ، وبسایت های پربازدید و بزرگ هم می توانند تعداد زیادی مشتری بالقوه برای شما تامین کنند.

ضرورت خرید بک لینک ، به این معنی نیست که هر لینک پولی عالی و بی خطر است. اگر این کار را بطور درست انجام ندهید ، سایت خود را دچار مشکلات زیادی می کنید و از چاله به چاه می افتید که برای بیرون آمدن از آن باید زمان و هزینه بسیار بالایی صرف کنید.

موضع گوگل درمورد خرید و فروش بک لینک

گوگل مخالف انواع لینک سازی غیرطبیعی است و با بروزرسانی و توسعه الگوریتم های خود ، درک و عملکرد قوی تری در تشخیص لینکهای غیرطبیعی و روش های تقلب دارد. تنها درصورتی که بک لینک طبیعی باشد می توانید نظر گوگل را جلب کنید و رتبه سایت خود را بهبود دهید. مزرعه لینک ، برخی از بک لینک های PBN ، استفاده بیش از حد از یک انکرتکست و… برخی از روشهایی هستند که توسط الگوریتم های گوگل تشخیص داده می شوند.

موضع و دید گوگل در مورد خرید بک لینک

گوگل شدیدا مخالف دریافت بک لینک در ازای پرداخت پول است و بسیاری از سایتهایی که تبلیغات فروش بک لینک می کنند را شناسایی کرده و عملا ثبت لینک در چنین سایتهایی هیچ ارزشی ندارد.

بطور خلاصه می توان گفت ، هرچقدر خرید بک لینک به ازای پرداخت هزینه ، واضح و مستقیم بوده و از یک الگوی تکراری تبعیت کند ، احتمال جریمه سایت توسط گوگل نیز بیشتر خواهد بود.

در سال 2020 اگرچه بک لینک ها در رتبه سایت در گوگل تاثیر دارند ، اما نه مانند گذشته و وضعیت لینک سازی بسیار پیچیده شده ، یعنی شما زمان خرید بک لینک باید به بسیاری از معیارها توجه کنید و با بررسی و ارزیابی کیفیت بک لینک ، نسبت به ثبت آن تصمیم گیری کنید. طبق قوانین و اصول سئو ، لینک ها باید بصورت طبیعی ساخته شوند ، پس در هنگام خرید باید به تعداد صفحات وب سایت ، موضوع آن ، محتوای صفحات ، محل درج بک لینک و … توجه داشته باشید تا لنک ساخته شده کاملا طبیعی به نظر برسد.

بررسی کیفیت بک لینک قبل از خرید

بسیاری از متخصصین سئو اعتقاد دارند خرید بک لینک ، یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است که یک روش متقلبانه برای فریب گوگل و افزایش اتوریتی و رتبه سایت محسوب می شود و به جرات می توان گفت در بیش از 90 درصد اوقات این نظریه کاملا صحت دارد، بک لینک های خریداری شده توسط گوگل شناسایی می شوند و موجب جریمه سایت می گردد.

ساخت بک لینک یکی از حساس ترین و دشوارترین مراحل سئو خارجی است و باید با تحلیل کامل سایتی که قصد خرید لینک از آن را دارید تصمیم بگیرید ، نه با توضیحاتی که فروشنده ارائه داده است. برای مثال ، یکی از فاکتور های مهم در تعیین کیفیت بک لینک ها ، اتوریتی دامنه یا DA است و سایتی که از آن لینک می گیرید حتما باید DA بالایی داشته باشد ، اما بسیاری از سایتها ، به جای DA فاکتور پیج اتوریتی یا PA را درج می کنند که مربوط به اتوریتی صفحه اول سایت است که در خرید بک لینک هایی که در تمام صفحات یک سایت درج می شوند ، کاملا بی اهمیت است.پس حتما خودتان فاکتورهایی که در ادامه توضیح می دهیم را چک کنید.

معایب خرید بک لینک بی کیفیت!

اگر در خرید بک لینک بی دقتی کنید و لینکهای بی کیفیت ، بی ارزش یا اسپم را خریداری کنید ، معایب زیر را به همراه دارد.

اتلاف هزینه: اگر بک لینک های دریافتی سایت از دید گوگل بی کیفیت و ضعیف باشند ، نه تنها هزینه پرداختی شما تلف شده ، بلکه باید چندبرابر هزینه کنید که آثار مخرب را از بین ببرید.

آسیب به صفحات سایت: برخی از وب سایت هایی که بک لینک می فروشند، پولی را می پذیرند ممکن است توسط گوگل شناسایی و جریمه شوند. اگر یک یا چند لینک از آنها داشته باشید ، نه فقط به صفحاتی که لینک دریافت کرده اند آسیب می زند ، بلکه کل دامنه شما را تخریب خواهد کرد.

جریمه گوگل: اگر گوگل متوجه که اقدام به خرید بک لینک کرده اید ، ممکن است سایت را جریمه کند که موجب حذف از نتایج ، از دست دادن بازدید و رتبه و نابودی سایت خواهد شد.

گوگل بیش از دو دهه ، با انواع روش های تقلب و افرادی که با روش های متقلبانه سعی در فریب و ارتقا رتبه سایت خود را دارند ، سروکار داشته و به مرور زمان انواع تکنیک ها و اقدامات غیرطبیعی را شناسایی کرده و برای مقابله با آنها الگوریتم های قدرتمندی را طراحی نموده است.

تاثیر خرید بک لینک چه موقع مشخص می شود؟

در رابطه با زمان تاثیرگذاری بک لینک نمی توان نظر قطعی داد ، اما اگر شما یک رپورتاژ تهیه کنید که معمولا لینک های مورد نظر نهایتا در دو یا سه صفحه ثبت می شوند ، معمولا بین دو هفته تا یک ماه می توان شاهده نتایج بود که این زمان به قدرت و اعتبار سایتی که از آن لینک خریده اید بستگی دارد. اما اگر از سایتی با 1000 صفحه بک لینک خریده باشید ، باید صبر کنید تا تمامی 1000 صفحه توسط خزنده گوگل بررسی شوند و سپس با تخمین DA ، بررسی میزان ارتباط صفحات با موضوع سایت شما ، پیج رنک دامنه ، انکرتکست درج شده ، تعداد لینک های خروجی و فاکتورهای دیگر می توانید تاثیر مثبت یا منفی را مشاهده نمایید.

چگونه تعداد بک لینک های سایت را بدانیم؟

برای اینکه بدانید که سایت شما چه تعداد بک لینک دریافت کرده و از چه دامنه هایی لینک دارید ، بهترین ابزار کنسول جستجوی گوگل است. در منوی سمت راست و قسمت links می توانید تمامی سایت هایی که به دامنه شما لینک داده اند ، به چه تعداد از صفحات سایت شما لینک داده اند ، از چه تعداد از صفحات هر دامنه به سایت شما بک لینک داده شده را متوجه می شوید.

همچنین از طریق لینک تعداد بک لینک ها می توانید تعداد لینکهای دریافتی هر سایتی را متوجه شوید.

اگر قصد دارید کمی دقیقتر لینک های دریافتی را بررسی کنید می توانید از سامانه بررسی بک لینک های ahrefs به آدرس چک دقیق بک لینک سایت مراجعه نمایید.

خرید بک لینک در مقایسه با صرف زمان برای ساخت رایگان

بسیاری از افرادی که به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اند و تجربه کمی در سئو دارند ، سعی می کنند تمام امور مربوط به بهینه سازی سایت ، لینک سازی ، تحلیل و بررسی سایت و … را خودشان انجام دهند و به همین دلیل پیشرفت های کمی دارند و فرآیند ارتقا سایت به کندی پیش می رود. اگر به تنهایی بخواهید با سایت های قدیمی تر که تعداد بک لینک های زیادی دارند رقابت کنید ، عملا زمان زیادی به طول می انجامد. اما خرید بک لینک ، موجب می شود با صرف مقدار محدودی هزینه ، لینکهای قوی و معتبر، بدون هیچ دردسری دریافت نمایید. ضمن اینکه شرکتهای سئو ، تجربه و دانش بیشتری در این زمینه دارند و شما را از اشتباهات لینک سازی منع می کنند و امکان خطا و جریمه توسط گوگل کاهش می یابد.

تنوع بک لینک چیست؟

تنوع بک لینک به این معنی است که شما باید با شرایط مختلف و از منابع متنوعی لینک دریافت کنید. تنوع در لینکسازی ، باعث می شود که موتورهای جستجو به خرید بک لینک شک نکنند و پروفایل لینک یا بک لینک های دریافتی سایت شما کاملا طبیعی به نظر برسد. مثلا اگر همه لینک ها بصورت follow باشند و حجم زیادی لینک فقط به این صورت درج شده باشد ، گوگل به راحتی خرید بک لینک را تشخیص می دهد. لینک سازی لایه ای ، اهرام لینک ، pbn ، لینک فالو و نوفالو ، لینک مستقیم و غیر مستقیم ، لینک از تصاویر یا متن ، لینک از پست مهمان ، لینک در قسمت نظرات ، لینک از سایت های gov و edu ، دریافت بک لینک از شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر باید در کنار هم پروفایل بک لینک سایت شما را تشکیل دهند.

رعایت تنوع بک لینک در لینکسازی

شما باید از تمامی انواع بک لینک ها خریداری کنید. نباید از یک نوع بک لینک تعداد زیادی داشته و از نوع دیگر حتی یک لینک هم نداشته باشید. اگرچه قیمت خرید بک لینک ها متفاوت است و معمولا لینکهای فالو از سایتهایی که دامین اتوریتی بالایی دارند گرانقیمت تر است ، ولی سعی کنید بودجه خود را بصورت متعادل اختصاص دهید.

چه نوع بک لینک هایی باید خرید ؟

همانطور که توضیح دادیم ، یک وب سایت به تنوع در لینکسازی نیاز دارد ، همانطور که بک لینک فالو اهمیت دارد ، بک لینک های nofollow ، redirect ، pbn و انواع دیگر نیز اهمیت دارند و در کنار هم به دلیل اینکه جلوه ای طبیعی به لینک های خریداری شده می دهند ، تاثیر مثبتی در رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهند داشت. علاوه بر نوع بک لینک ها ، شما باید در درج انکرتکست نیز تنوع را حفظ کنید و برای یک صفحه از عبارات مرتبط با کلمه کلیدی اصلی یا عبارات lsi به عنوان متن لینک های دریافتی استفاده نمایید.

توجه: منظور این نیست که همانقدر که در خرید بک لینک باکیفیت سرمایه گذاری می کنید ، لینکهای بی کیفیت نیز دریافت کنید. بلکه برای طبیعی نشان دادن بک لینک های دریافت شده ، می توانید تعدادی لینک بی کیفیت یا نوفالو و … را نیز با آنها ترکیب کنید. قبل از مطالعه ادامه مطلب ، حتما مقاله بهترین روش های ساخت بک لینک باکیفیت به شما کمک خواهد کرد.

دامنه های متفاوت

خرید بک لینک از دامنه های مختلف ، البته از دامین های معتبر و قوی ، بسیار مطلوب تر از وقتی است که شما فقط از یک سایت لینک بگیرید. همچنین تنوع در پسوند دامنه هایی که بک لینک می گیرید ، بسیار مهم است. مثلا فقط روی سایت هایی که .com هستند محدود نشوید و از دامنه های دیگری با پسوند دامنه .ir ، .org و .net نیز بک لینک بخرید.

وب سایت های ویکی

وب سایتهای ویکی (wiki) مانند ویکی پدیا ، وبسایتهای دایره المعارف یا اطلاعاتی هستند که برخی بصورت عمومی و برخی دیگر بصورت تخصصی و محدود به یک حوزه خاص فعالیت می کنند. خرید بک لینک از این سایتها که بازدید بالایی هم دارند ، نه تنها به اعتبار سایت شما می افزاید ، بلکه بازدید خوبی هم برای سایت ایجاد می کنند. معمولا این سایتها ، مثل ویکی پدیا ، منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و محبوبی برای کاربران شناخته می شوند.

خرید بک لینک Edu و Gov

همانطور توضیح دادیم تنوع در دامنه ها و پسوند دامنه ها جهت خرید بک لینک اهمیت زیادی دارد. در این میان وبسایت های edu و gov ارزش بیشتری برای گوگل و اعتبار بیشتری نزد کاربران دارند. زیرا عمدتا وبسایت های دولتی یا دانشگاه ها و موسسات آموزشی هستند. در مقاله( آیا سایت edu و gov برای گوگل ارزش دارند؟ )این مسئله را بهتر توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید.

بک لینک در نظرات

اگرچه بک لینک در نظرات سایت ها و وبلاگها چندان اهمیتی از نظر انتقال لینک جویس ندارد ، ولی می تواند کمی جنبه طبیعی بوده به لینک های خریداری شده دیگر بدهد. هرچند که شرکت در بحث و ارائه نظرات در سایت های دیگر به شناخت بیشتر وبسایت شما کمک می کند و می تواند عده ای مخاطب فعال برای شما به ارمغان آورد ، ولی لینکهای نظرات معمولا nofollow هستند و از نظر بالا بردن اتوریتی یا پیج رنک کاربردی ندارند.

خرید بک لینک pbn

نوع دیگری از بک لینک ها به شبکه pbn معروف هستند و چون معمولا ساخت چنین شبکه ای زمانبر است ، بهتر است از سایر وبسایت ها خرید بک لینک pbn را انجام دهید. در حقیقت شما از سایت های مرحله یکی مانده به آخر لینک می گیرید و سایت هایی که به وبسایت شما بک لینک می دهند ، خود از چندین وبسایت دیگر لینک گرفته اند و هرچه این زنجیره بلندتر باشد ، کیفیت و قدرت لینک دریافتی بیشتر است.

البته خرید بک لینک های pbn نیاز به تجربه و تخصص بسیار بالایی دارد، زیرا در صورت کوچکترین اشتباه این شبکه توسط گوگل شناسایی می شود و سایت شما را جریمه یا از نتایج حذف خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم حتما مطلب مهم بک لینک pbn و روش لینک سازی شبکه ای را مطالعه کنید تا در این زمینه اطلاعات کاملتری بدست آورید.

شبکه های اجتماعی

بک لینک شبکه های اجتماعی نیز بسیار ارزشمند است. اگرچه بسیاری از مدیران گوگل مثل مت کاتس ، به عدم تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو و رتبه بندی سایت اشاره داشته اند ، اما بدون شک خرید بک لینک از صفحات پربازدید در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا اینستاگرام در افزایش بازدید ، اتوریتی ، پیج رنک و فاکتور domain rating تاثیر زیادی دارد.

شبکه های های اجتماعی با میلیاردها کاربر در سراسر دنیا یکی از بهترین منابع تامین مخاطبان و مشتریان هستند و هر بک لینک می تواند تعداد بیشماری از آنان را به سایت شما روانه کند. در حال حاضر اینستاکرام در ایران ، کاربران فراوانی دارد و شما می تواند از صفحاتی که بالای 10هزار فالوور دارند بک لینک بگیرید که ارزش خوبی را به وبسایت شما منتقل می کند. اما همانطور که در بالا هم گفتیم خرید بک لینک از استوری بصورت 24 ساعته ارزش چندانی در سئو ندارد.

خرید بک لینک nofollow

منطقی این است که اگر بک لینک های یک سایت بصورت طبیعی ساخته شده باشند ، در کنار لینک های follow ، طبیعتا درصدی بک لینک nofollow نیز باید وجود داشته باشد. این رفتار کاملا برای الگوریتم های گوگل شناخته شده است که ، وبسایت هایی که با قصد ارتقا رتبه اقدام به خرید بک لینک می کنند ، حتما لینک های follow را انتخاب می کنند. پس از بتوانید میان این دو نوع لینک تعادل برقرار کنید ، می توانید گوگل را متقاعد کنید که ساخت بک لینک ها کاملا طبیعی انجام شده.

خرید بک لینک follow و nofollow بصورت متعادل

چه تفاوتی بین خرید بک لینک follow و nofollow وجود دارد؟

لینک ها از نظر پیروی خزنده های جستجوگر و انتقال اعتبار سایت مبدا به سایت مقصد ، به دو دسته follow و nofollow تقسیم می شوند.بدون دنباله ، صفتی است که وب مسترها به بک لینک های nofollow می دهند و با تگ rel = nofollow مشخص می شود و لینک هایی هستند که ربات ها و خزنده های موتور جستجو از آنها تبعیت نمی کنند.یعنی به طور کلی ، گوگل آنها را دنبال نمی کند. این بدان معناست که پیج رنک ، یا دامین اتوریتی و حتی تاثیر متن انکرتکست برای سایت یا صفحه هدف منظور نخواهد شد.

به نظر می رسد که هرچقدر از این نوع بک لینک ها که دریافت کنید ، اگرچه تاثیری در اتوریتی و رتبه سایت شما نخواهد داشت ، درعین حال تاثیرات منفی و جریمه شدن را نیز به همراه ندارد. بیشتر برای انتقال کاربر و افزایش بازدید سایت می توان از بک لینک های nofollow استفاده نمود.

چه زمانی از لینک های nofollow استفاده می کنیم؟

گوگل سه نمونه از موارد استفاده لینک های no follow را معرفی کرده است و سفارش کرده برای این سه مورد حتما از لینک nofollow استفاده کنید تا تاثیر منفی بر سایت و رتبه آن نتایج جستجو نداشته باشد.

محتوای نامعتبر: اگر قصد لینکدهی به سایت دیگری را دارید و به محتوای آن بصورت کاملا اطمینان ندارید و یا وبسایت هدف محتوای غیر معتبری دارد حتما باید از تگ nofollow استفاده کنید. یا مثلا اگر در قسمت درج نظرات امکان درج لینک وجود دارد ، برای جلوگیری از بررسی آنها توسط خزنده گوگل ، حتما آنها را بصورت نوفالو تعریف کنید.

بک لینک پولی: گوگل از مدیران وب سایت ها می خواهد که در ازای دریافت یا پرداخت پول ، هرگز اقداک به خرید و فروش بک لینک نکنند. بنابراین اگر چنین کاری را انجام داده اید ، حتما لینکها را nofollow کنید.

لینک هایی که نیازی به بررسی توسط خزنده ندارند: گاهی اوقات تشخیص می دهید که برخی از صفحات سایت شما نیازی نیست در گوگل ایندکس شوند ، پس می توانید جهت عدم بررسی آنها توسط موتورهای جستجو از تگ نوفالو استفاده کنید. خزنده های گوگل معمولا در طول یک روز ، تعداد محدودی صفحه از هر سایت را بررسی می کنند، پس اگر صفحات بی ارزش ، بی کیفیت یا غیرضروری دارید که ارزشی برای ایندکس شدن ندارد را از دسترس موتورهای جستجو خارج کنید تا بتوانند صفحات مفید و باکیفیت سایت شما را بادقت بررسی کنند.

خرید بک لینک http و https

برای طبیعی تر شدن پروفایل بک لینک سایت ، بین خرید بک لینک از سایت هایی که با https بارگزاری می شوند و سایت هایی که با http هستند ، تناسب برقرار کنید. تمام هنر لینک سازی در سال 2020 به ایجاد تعادل میان انواع مختلف لینک ها خلاصه می شود.

خرید بک لینک مکمل

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود ، اهمیت دریافت چند لینک از یک دامنه است. این نوع لینکها به supplemental links یا لینک های مکمل معروفند.خرید چند بک لینک ( به دو صفحه مختلف از سایت شما ) از یک وبسایت معتبر ، فوق العاده با ارزش است و به گوگل نشان می دهد که سایت شما از اعتبار خوبی برخوردار بوده که وبسایت معتبری به آن دو یا چند بکلینک داده است.

آیا خرید بک لینک اینستاگرام تاثیری در سئو دارد؟

بسیاری از سایت ها برای معرفی محصولات ، خدمات و برند خود از شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام استفاده می کنند و معمولا برای این کار هزینه بالایی را به اینفلوئنسرها یا صفحات با فالوور بالا پرداخت می کنند. خرید بک لینک اینستاگرام به دلیل اینکه فقط در استوری و 24 ساعته امکانپذیر است ، عملا تاثیری در سئو ندارد و تمدید آن نیز از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اما اگر بتوانید یک صفحه پربازدید و با تعداد فالوور زیادی خریداری کنید یا به مرور با تولید محتوا ، تصاویر و ویدئو ، مخاطب جذب نمایید ، درج بک لینک در اینستاگرام مانند فیسبوک یا یوتیوب بسیار ارزشمند است.

خرید بک لینک باکیفیت

ویژگی های بک لینک های طبیعی را توضیح دادیم و نحوه خرید بک لینک های متنوع برای جلوگیری از جریمه توسط گوگل را آموزش دادیم. تا اینجا شما آموخته اید که ترکیب بک لینک های خود را چگونه انتخاب کنید. مثلا می دانید که برای یک صفحه تعدادی لینک فالو ، درصد کمتری لینک های no follow ، لینک از تصاویر ، لینک متن با انکرتکست متنوع و مرتبط با موضوع صفحه ، لینک direct و تعدادی لینکهای redirect ، لینک از دامنه های با پسوند متفاوت مثل com و ir و خرید بک لینک مکمل همگی بصورت یک پکیج به رتبه سایت شما کمک خواهد کرد.

تمام این موارد زمانی ارزشمند و کاربردی خواهند بود که وب سایتهایی که قصد دریافت بک لینک از آنها را دارید ، درست انتخاب کرده باشید. علاوه بر اینکه باید سایت هایی که محتوای مشترک و همراستا با سایت شما را دارند انتخاب کنید و ثانیا کیفیت آن را به کمک ابزارهای زیر بسنجید.

بررسی کیفیت بک لینک قبل از خرید

خرید بک لینک باکیفیت یکی از تبلیغات رایج توسط برخی وبسایتها است که با به کار بردن کلمه باکیفیت سعی در ترغیب شما به خریداری پکیج مورد نظر دارند ، اما شما باید هوشمندانه عمل کنید و قبل از پرداخت هزینه ، فاکتورهای مربوط به کیفیت وب سایت ها را بررسی نمایید.

اگرچه در مطلب بک لینک خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 6 فاکتور مهم قبل از خرید بکلینک را توضیح داده ایم ، اما خرید بک لینک باکیفیت از چه سایت هایی و با چه ویژگی هایی انجام می شود؟ برای تعیین کیفیت باید فاکتورهای زیر را بررسی کنید:

بررسی pagerank

Pagerank گوگل الگوریتمی است که برای پی بردن به اهمیت وب سایت های مختلف ، بک لینک ها را تجزیه و تحلیل می کند. همه وب سایت ها دارای یک Pagerank گوگل بین 0 تا 10 هستند که در آن 10 بهترین است. سایت هایی مثل facebook.com یا google یا توئیتر که بک لینک های بیشتری دارند ، پیج رنک 9 و 10 هستند. شما می توانید با ابزارهای مختلفی مثل وبسایت moz پیج رنک هر سایتی که قصد خرید بک لینک از آن را دارید را چک کنید.

فاکتور DA – دامین اتوریتی

از دیگر معیارهایی که در سایت MOZ سنجیده می شود Domain Authority (DA) و Page Authority (PA) هستند. هر دو مقدار می توانند از 1 تا 100 باشند. در خرید بک لینک باید دقت کنید از سایتهایی لینک بگیرید DA بالایی دارند ، یعنی اتوریتی مجموع همه صفحات این دامنه بالاست. Pa نمی تواند فاکتور مناسبی برای تصمیم گیری باشد ، مگر اینکه فقط از همان صفحه ای که pa بالایی دارد لینک بگیرید.

Domain Authority قدرت یک دامنه و pa قدرت هر صفحه داخلی را نشان می دهد.

فاکتور بسیار مهم domain rating

هنگام خرید بک لینک حتما domain rating سایت موردنظر را در سایت ahrefs بررسی کنید. طبق تحقیقات اخیر ، برخی از متخصصین سئو معتقدند که فاکتور DR بیشترین ارتباط را با سیستم رتبه بندی سایت ها در گوگل دارد و هر سایتی که DR بالاتری دارد به احتمال زیاد در رتبه های بهتری قرار می گیرد.

آنالیز Trust flow

یکی دیگر از سیستم های ارزشدهی لینک ها و وبسایت ها ، توسط majestic ارائه شده که دو فاکتور trust flow و citation flow را بررسی می کند. CF مربوط به تعداد و حجم لینک های دریافتی می شود. اما فاکتور مهمتر که در خرید بک لینک اهمیت دارد ، trust flow یا TF است. این فاکتور میزان صداقت یا اعتماد وب سایت و لینک های دریافتی آن را مشخص می کند و می تواند معیاری برای سنجش لینک سازی طبیعی باشد.

علاوه بر این موارد ، حتما دقت کنید از سایتی بک لینک بگیرید که اسپم اسکور پایینی داشته باشد. اسپم اسکور بالا نشان از وضعیت بد سایت و بی ارزش بودن محتوای آن است. برای آشنایی با لینک اسپم و شناسایی این نوع لینک مقاله بک لینک اسپم چیست؟ به شما کمک خواهد کرد.

هزینه بک لینک چقدر است؟

مانند بسیاری از سوالات در حوزه بک لینک و سئو ، پاسخ ثابتی برای سوال هزینه بک لینک چقدر است وجود ندارد و تعیین قیمت خرید بک لینک ، تابع فاکتورهای مختلفی است.

اگر به فکر خرید بک لینک هستید ، هزینه یک عامل بسیار مهم است که البته می تواند بسیار متفاوت باشد. ولی طبق تجربه می توان گفت که سایتهایی که اتوریتی ، دامین ریت ، پیج رنک و تراست بالایی دارند ، معمولا هزینه های بالاتری را نسبت به سایتهای نوپا و کم اعتبار دریافت می کنند.

ما قیمت گذاری بسیار شفافی را برای پکیج های بک لینک در نظر گرفته ایم. جهت دریافت پکیج های خرید بک لینک و قیمت هریک می توانید با ما در تلگرام در ارتباط باشید.

قیمت و هزینه خرید بک لینک باکیفیت

ده ها فاکتور مختلف قیمت بک لینک را تعیین می کنند. که مهم ترین آنها عبارت هستند از:

عوامل موثر در قیمت خرید بک لینک

محتوا: سایت های دارای محتوای عالی و منحصربه فرد ، بازدید بیشتری دارند و به همین دلیل خرید بک لینک از آنها قیمت بالاتری دارد.

تعداد لینکهای خروجی: وب سایت هایی که در فروش بک لینک ، اصول خاصی را رعایت میکنند و به هر وبسایتی لینک نمی فروشند، سایت هایی قابل اعتماد هستند و درصورت ، اتوریتی و پیج رنک بالا ، معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند. زیرا هرچقدر لینک خروجی کمتر باشد ، ارزش بک لینک دریافت شده بیشتر است.

قدرت برند: خرید بک لینک از یک سایت با برند معتبر بسیار ارزشمند است ، اما معمولا هزینه بیشتری دارد. سایت های معروف مثل ایرنا ، ایسنا یا کلوب ، هزینه بیشتری برای ثبت رپورتاژ و بک لینک می گیرند.

عمر دامنه: عمر دامنه ، یک فاکتور رتبه بندی است. سایتهایی که مدت زمان طولانی فعالیت کرده اند ، محبوب کاربران و مورد اعتماد گوگل هستند و دریافت لینک از آنها معقولانه است ، اما قیمت بالاتری هم دارند.

صنعت و حوزه فعالیت: باتوجه به اینکه در خرید بک لینک ، باید به ارتباط موضوعی دو سایت دقت داشته باشید ، صنعت و حوزه ای که یک وبسایت در آن فعالیت میکند ، نقش تعیین کننده در هزینه نهایی دارد. در برخی صنایع ، وبسایت هایی که اقدام به فروش لینک می کنند ، زیادند و به دلیل رقابت بالا ، هزینه لینکسازی پایین است. اما در حوزه هایی که سایتهای کمتری فعالیت دارند ، قیمت بالاتر است.

مدت زمان ثبت بک لینک: یک ماه؟ یک سال؟ چه مدت زمان ، بک لینک مورد نظر فعال خواهد بود؟ هرچه زمان بیشتر ، هزینه نیز بالاتر است. باتوجه به اینکه مدت زمان ثبت لینک ، تاثیر زیادی در طبیعی نشان دادن بکلینک ها دارد، حتما پیشنهاد می کنیم که سفارش بکلینک 3ماهه دهید.

خرید بک لینک مرتبط با سایت

همانطور که پیش تر توضیح دادیم ، یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید بک لینک ، توجه به ارتباط موضوعی میان سایت شما و وبسایتی که قصد دریافت لینک از آن را دارید می باشد. حتما باید از سایتهایی که در زمینه فعالیت سایت شما هستند لینک بگیرید. مثلا اگر یک سایت فروش کیف و کفش دارید باید از فروشگاه های اینترنتی یا سایت های نقد و بررسی پوشاک لینک دریافت کنید.

اگر سایتهای لینک دهنده به سایت شما بی ربط و با موضوعات کاملا متفاوت باشند ، توسط گوگل به عنوان لینکهای غیرطبیعی و خریداری شده به راحتی شناخته می شوند و در این حالت اگر خوش شانس باشید لینکهای ایجاد شده بی تاثیر خواهند بود ، اما امکان جریمه سایت شما نیز وجود دارد.

ما در پکیج سئو که به مشتریان خود ارائه می دهیم ، برای هر سایت بصورت ویژه بک لینک های کاملا مرتبط ثبت می کنیم. همچنین اگر بصورت جداگانه درخواست ثبت بکلینک بصورت ماهیانه یا درج رپورتاژ را دارید می توانید باتوجه به دسته بندی های زیر وب سایت موردنظر خود را انتخاب نمایید و به ما از طریق لینک ثبت درخواست به ما اطلاع دهید.

بک لینک برای سایت خبری

وب سایت های خبری یکی از بهترین منابع تهیه رپورتاژ یا خرید بک لینک برای هر نوع سایتی هستند. مخصوصا سایتهای خبرگزاری های معروف و شناخته شده. به علت اینکه این سایتها بازدید روزانه بسیار بالایی دارند و ثبت لینک در صفحات آنها موجب جذب مستقیم کاربر می شود. همچنین به علت بالا بودن پیج رنک و دامین اتوریتی سایتهای خبری ، می توانید اتوریتی و رنک و رتبه سایت خود در گوگل را بالا ببرید. موارد زیر در حوزه های اخبار ورزشی ، اقتصادی ، عمومی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی هستند.

خرید بک لینک برای وب سایت های خبری و اخبار

سایت هایی مثل ایلنا ، ایرنا ، تابناک ، فرارو ، ایسنا با بازدید بالا ، منابع آنلاین و معتبری برای هر نوع از کاربران در فضای مجازی هستند و به احتمال بسیار زیاد بسیاری از کاربران از جامعه هدف شما که می توانند مشتریان بالقوه برای کسب و کارتان باشند از این سایتها بازدید می کنند که بکلینک پلی برای ارتباط شما و آنها خواهد بود. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب آموزشی سئو سایت خبری را مطالعه نمایید.

مرتبط با فروشگاه اینترنتی

دسته دیگری از سایت ها ، فروشگاه اینترنتی هستند که بنا به نوع محصولات می توان آنها را دسته بندی کرد. اگرچه همه فروشگاه ها محصولات یکسانی را ارائه نمی دهند ، اما نوع کاربری سایت در خرید بک لینک اهمیت دارد. همچنین بیشتر سایت های فروشگاهی می توانند در انواع سایت های خبری ، فروشگاهی ، تفریحی ، ورزشی و… محصولات خود را تبلیغ نمایند و لینک دریافت کنند.

بک لینک برای سایت فروشگاه اینترنتی

پیشنهاد ما به مالکین سایت فروشگاهی این است که حتما از سایتهای مشابه خرید بک لینک را انجام دهند. در میان گزینه های پیشنهادی زیر ، فروشگاه های پوشاک ، محصولات دیجیتال ، هدایای تبلیغاتی ، نرم افزار، خودرو و قطعات یدکی اتومبیل ، قطعات صنعتی و .. وجود دارد که برای هر نوع فروشگاهی مناسب هستند.

سایت های گردشگری و مسافرتی

با افزایش رقابت میان آژانس های مسافرتی و گردشگری یا موسسات اقامت و مهاجرت در فضای مجازی و تلاش برای ارتقا رتبه در گوگل ، خرید بک لینک از سایت های مرتبط که در حوزه معرفی مراکز گردشگری ، تورهای مسافرتی ، معرفی شهر و کشورها فعالیت دارند یکی از عوامل برتری نسبت به سایر رقباست.

خرید بک لینک گردشگری مسافرتی

اگر شرکت شما در زمینه تور یا مهاجرت به کشورهای مختلفی فعالیت دارد و روی یک یا دو گزینه محدود متمرکز نیست ، بهترین اقدام برای دریافت بک لینک باکیفیت ، خرید رپورتاژ است تا لینک های تخصصی و قدرتمندتری را از بدنه محتوا دریافت کنید. البته باید به اتوریتی و پیج رنک هر سایت دقت کنید و سعی کنید لینکها را بصورت فالو و نوفالو ثبت نمایید. در سئو سایت آژانس های مسافرتی نکات مهمی را در مورد بهینه سازی این نوع سایتها و جذب کاربر بیشتر ، توضیح داده ایم.

بک لینک سایت فرهنگی هنری

سایت های فرهنگی و هنری مانند وبسایت انتشار فیلم و موزیک ، وبسایت هنرمندان ، معرفی مشاهیر ، سبک زندگی ، مد و پوشاک و نمونه های دیگر ، همواره مخاطبان زیادی در فضای مجازی داشته اند. اگر شما نیز چنین سایتی دارید باید آگاه باشید که رقبای زیادی دارید و برای اینکه بتوانید سهم بیشتری از کاربران داشته باشید در کنار اقداماتی مثل سئو و تولید محتوا ، لینکسازی چه در سایتهای دیگر و چه شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است. شما می توانید صفحه اول سایت را با انکرتکست برند خود در وبسایتهای زیر ثبت کنید و یا صفحات مربوط به مقالات یا دسته بندی مطالب خود را درج نمایید. گزینه های زیر بهترین وبسایتهای فرهنگی هنری هستند.

ثبت بکلینک از سایت های فرهنگی هنری

بک لینک سایت ورزشی

در تصویر زیر وب سایتهای مناسب خرید بک لینک برای سایت های ورزشی را مشخص نموده ایم. اگرچه دریافت لینک تبلیغاتی در وبسایتی مثل ورزش3 بسیار به شما کمک می کند ، اما تبلیغات بنری این سایت فوق العاده گرانقیمت هستند و برای کسب و کارهای کوچک به صرفه نیست، به همین دلیل ما موارد زیر را پیشنهاد می دهیم.

خرید بک لینک سایت ورزشی

سایت شما اگر در حوزه فروش تجهیزات ورزشی ، اخبار ورزشی ، آموزش، مربی ، باشگاه های ورزشی و موارد مشابه فعالیت دارد به راحتی می توانید با چند بکلینک باکیفیت مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

سایت های طراحی و تبلیغات

خدمات طراحی و تبلیغات یکی از کسب و کارهایی است که بنا به ماهیت آن از مدت ها قبل در اینترنت و بصورت آنلاین انجام می شود. اگر عبارت طراحی تبلیغات یا عباراتی مانند طراحی گرافیک ، کاتالوگ و … را در گوگل جستجو کنید با تعداد زیادی از رقبا مواجه می شوید که همگی عمر دامنه بالایی دارند. در وب سایتهای معرفی شده زیر با خرید رپورتاژ یا بکلینک با قیمت مناسب جایگاه سایت خود در نتایج جستجو را چند پله ارتقا دهید. این سایت ها با مدت زمان فعالیت بالا گزینه های مناسبی برای لینکسازی وبسایت ها و شرکت های فعال در حوزه گرافیک و طراحی تبلیغاتی هستند.

بک لینک سایت آموزشی

سیستم فوق العاده آموزش آنلاین بسیاری از مدرسان و موسسات را به سمت راه اندازی سایت اینترنتی سوق داده و همچنین بسیاری از سایت ها ، آموزش های خود را بصورت آنلاین در وبسایت بارگزاری می کنند تا کاربران بیشماری به آنها دسترسی داشته باشند. سایتهای آموزشی در هر حوزه ای که باشند توسط ربات های موتور جستجو تحت عنوان آموزشی شناخته می شوند ، چه آموزش زبان انگلیسی باشند یا نرم افزارهای آموزشی.

خرید بک لینک برای سایت آموزشی

برای مدیران این سایتها خرید بک لینک از میان گزینه های بالا را پیشنهاد می دهیم. تمام این موارد از نظر کیفیت و اتوریتی چک شده اند و اعتبار بالایی نیز در گوگل دارند. برای اطمینان بیشتر می توانید محتوای هر سایت را چک کنید. این موارد در زمینه های مختلفی مثل آموزش سئو ، طراحی وب ، آموزش زبان خارجی ، نرم افزار ، دروس دانشگاهی و … هستند.

لیست سایت های تفریحی و سرگرمی

پیشنهادات زیر برای سایت های تفریحی ، انجمن ، سرگرمی ، بازی و مطالب روزمره بسیار مناسب هستند. این دسته شامل وب سایت های بسیار معتبر و باکیفیت بالاست که همگی دامین اتوریتی و دامین ریت بسیار بالایی دارند و مطمئنا با خرید بک لینک از موارد زیر می توانید صعود رتبه در نتایج گوگل را تجربه کنید. برای دوام تاثیر بکلنیک ها پیشنهاد می کنیم که از پکیج های سه ماهه و 6 ماهه استفاده کنید تا با زمان بیشتر ، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید.

معرفی وب سایت های تفریح و سرگرمی برای بک لینک

پزشکی و سلامتی

دریافت لینک باکیفیت برای سایت های پزشکی ،کلینیک زیبایی ، سلامتی و کلینیک های درمانی می توانید گزینه های زیر را سفارش دهید. همچنین می توانید با درخواست رپورتاژ ، مطالبی را بصورت لینکدار و همراه با تصاویر در این وبسایتها منتشر کنید و اعتبار و رتبه دامنه سایت خود را افزایش دهید. امروزه با توسعه اینترنت ، سایتهایی که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند و یا وبسایت کلینیک های درمانی می توانند با تبلیغات و بازاریابی هدفمند ، سئو ، لینکسازی و تبلیغات لینکدار ، به تعداد بیشتری از افراد خدمات خود را ارائه دهند.

منبع سئو بهینه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 4893
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :